Tacaíocht Foghlama

SET sa bhunscoil

Déanann Gaelscoil Inse Chór iarracht tacaíocht a sholáthar ar bhealach comhsheasmhach agus córasach. Cloímid leis na treoirlínte atá leagtha amach sna cháipéisí mar a mholann an Roinn Oideachais agus Scileanna. Is é an aidhm atá againn tacaíocht a sholáthar ar bhealach a sheachadann idirghabhálacha géara agus dírithe, a éilíonn measúnú leanúnach dícheallach agus cur chuige comhoibríoch idir an Múinteoir Tacaíochta Foghlama, an Múinteoir Ranga agus na tuismitheoirí.

Tacaíocht Inranga

Image result for classroom

Is í Tacaíocht Ranga an freagra is coitianta, agus de ghnáth an chéad fhreagairt ar riachtanais atá ag teacht chun cinn. Is freagra é do dhaltaí a bhfuil riachtanais oideachais ar leith nó aonair acu agus a bhfuil gá acu le cur chuige atá breise nó difriúil ó na cinn atá ag teastáil ó dhaltaí eile ina rang.
De ghnáth, tosaíonn réiteach fadhbanna ag an leibhéal seo nuair a bhíonn imní ar thuismitheoir nó ar mhúinteoir faoi
dhalta aonair. Pléann an múinteoir agus na tuismitheoirí cineál na faidhbe agus breithníonn siad straitéisí a d’fhéadfadh a bheith éifeachtach. Ionchorpraíonn Tacaíocht Ranga na cur chuige simplí, neamhfhoirmiúla maidir le fadhbanna a réiteach a úsáideann múinteoirí ranga go coitianta chun tacú le riachtanais atá ag teacht chun cinn.

Tacaíocht Scoile

I gcásanna áirithe ní leor idirghabhálacha ag leibhéal tacaíochta ranga chun freastal go hiomlán ar riachtanais oideachais speisialta an dalta. Dá bhrí sin, d’fhéadfadh go mbeadh gá le Tacaíocht Scoile. Caithfidh an múinteoir ranga na múinteoirí tacaíochta foghlama/acmhainne a bheith páirteach sa phróiseas réitigh fadhbanna ag an bpointe seo agus baineann sé le bailiú faisnéise níos córasaí agus forbairt agus monatóireacht a dhéanamh ar Phlean Tacaíochta Scoile nó ar Phróifíl Foghlama Aonair Dalta (IPLP).

Tacaíocht Scoile +

What is a Child Developmental Assessment? | KCHH

Má tá riachtanais oideachais speisialta leanúnach ag dalta, is dócha go mbeidh tacaíocht forbartha ag teastáil uathu. De ghnáth, beidh pearsanra lasmuigh den fhoireann scoile páirteach sa phróiseas measúnaithe agus idirghabhála faoi Thacaíocht Scoile Móide. Mar sin féin, cuirfidh an fhaisnéis ó obair Thacaíochta Ranga agus Scoile tús le réiteach fadhbanna ag an leibhéal seo. Leanfaidh tacaíocht ranga agus tacaíocht scoile de bheith ina ngné thábhachtach dá phlean oideachais aonair.